Звернення громадян

Г Р А Ф І К

особистого прийому  громадян  посадовими особами

виконавчого комітету Молочанської міської ради

 

п/п П. І. по Б.  посада Дні прийому громадян
1 Вольвач Володимир Олександрович  –міський голова Щовівторказ 09:00 до 11:00з 14:00 до 16:00
2 Ковальов Денис Сергійович – заступник міського голови  з питань діяльності виконавчих органів ради Щосередиз 09:00 до 11:00з 14:00 до 16:00
3 Синиця Наталія Вікторівна – секретар міської ради Щочетвергаз 09:00 до 11:00з 14:00 до 16:00

Г Р А Ф І К

виїзних прийомів громадян  посадовими особами

виконавчого комітету Молочанської міської ради

 

п/п П. І. по Б.  посада Місце прийому громадян Дата прийому громадян
1 Вольвач Володимир Олександрович –  міський голова м. Молочанськ, вул. Шевченка, 110.Приміщення будинку культури березень
2 Ковальов Денис Сергійович – заступник міського голови  з питань діяльності виконавчих органів ради м. Молочанськ, вул. Чапаєва, 1.Приміщення професійного аграрного ліцею вересень
3 Синиця Наталія Вікторівна – секретар міської ради м. Молочанськ, вул. Шевченка, 110.Приміщення будинку культури липень

Г Р А Ф І К

проведення прямих “гарячих” телефонних ліній

посадовими особами виконавчого комітету Молочанської міської ради

 

п/п П. І. по Б.  посада телефон Дата та час проведення
1 Вольвач Володимир Олександрович – міський голова 40194 Перша середа місяцяз10-00 до 12-00
2 Ковальов Денис Сергійович – заступник міського голови  з питань діяльності виконавчих органів ради 40232 Другий вівторок місяцяз10-00 до 12-00
3 Синиця Наталія Вікторівна – секретар міської ради 40233 Третя середа місяцяз 10-00 до 12-00

 

План перевірок стану  розгляду звернень громадян

на підприємствах, в установах та організаціях міста Молочанськ

 

 

 

  1. ДНЗ «Тополька» –    І квартал 2016 року.

 

  1. ДНЗ «Ромашка» –     ІІ квартал 2016 року

 

  1. Міська бібліотека, міський будинок культури –    ІІІ квартал 2016 року

 

  1. КП «Громада Молочанської міської ради» – ІV квартал 2016 року

 

Аналітична довідка  про підсумки роботи  зі зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Молочанської міської ради за І кв. 2016 р.

У своїй роботі щодо розгляду звернень громадян виконавчий комітет  Молочанської міської ради керується Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  розпорядженням голови Токмацької райдержадміністрації  від 04.01.2016 № 2 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2016 році».

На виконання вищезазначених нормативних документів виконавчим комітетом Молочанської міської ради прийнято рішення від 28.01.2016 № 1 «Про організацію роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Молочанської міської ради»,  від 28.01.2016 № 3 «Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Молочанської міської ради за  2015 рік.

На особистому прийомі громадян за І кв. 2016 р.:

до міського голови Вольвач В.О. звернулось 21 чоловік; із них з питань роботи комунальної служби – 8; виділення житла – 3; батьківської плати – 1; встановлення опіки – 1; вирішення земельного питання – 2; обговорення ставок единого податку – 3; проведення футболу – 1, врегулювання цін в аптеці – 1; з особистого питання – 1;

до заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ковальова Д.С. звернулось 5  чоловік; із них з питань роботи комунальної служби – 3; виділення житла – 2;

до секретаря ради Синиці Н.В. – 5  чоловік, із них з питань соціального захисту – 3; охорони здоров’я – 2 .

Аналіз соціального статусу та суті звернень мешканців міста  показав, що до міськвиконкому частіше звертаються пенсіонери. Частіше порушуються питання роботи комунальної служби.

 

За І кв. 2016 року до Молочанського міськвиконкому надійшло 16 (4 – за І квартал 2015 р.) письмових звернень.

 

Аналіз соціального статусу та суті звернень мешканців міста  показав, що у порівнянні з минулим роком збільшилась кількість письмових колективних звернень. Громадян турбує питання вуличного освітлення міста, перейменування вулиць, графік руху та зупинки поїздів у м. Молочанськ, продовжують надходити заяви щодо вирішення конфліктних ситуацій із сусідами. Працівники виконкому надають письмові відповіді та роз’яснення у встановлений законодавством термін, намагаються врегулювати конфліктні ситуації у доброзичливій, ввічливій формі.